黑绅士

Lemon Tree - Fools Garden

部分歌词:

I'm sitting here in a boring room.我坐在这——一间空屋子里
it's just another rainy sunday afternoon。这也只不过是另一个下雨的周日下午。
i'm waisting my time, i got nothing to do.除了消磨时间我没什模事情可做。
i'm hanging around, i'm waiting for you。我四处张望,我在等待你的到来。
but nothing ever happens, and i wonder.但是好像什莫事情也未曾发生,我不知道。
i'm driving around in my car.我开着车出去兜风。
i'm driving too fast, i'm drving too far。我把车开得很快,开了很远。
i'd like to change my point of view。我想换种方式生活,换个角度看世界。
i felt so lonely, i'm waiting for you.我感觉到如此孤单,我在等你回来。
but nothing ever happens, and i wonder.但是什莫事也未曾发生,我不明白为什莫会这样

评论